Fan va nice!

Nyligen hemkommen från Annas superbra spinningpass, skit bra musik! Så nu har ja bränt 501 kalorier (synd att Andreas är o hämtar kebab, men kan iallafall äta med gott samvete).. Passet gick iallafall SKITBRA! Jag känner att konditionen börjar bli nått att hänga i julgran ;) skönt är det!

Det har för övrigt aldrig vart skönare att åka o träna just idag.. William fick ett psykryck när han vakna igen och gallskrek i 45min, sen åkte jag.. Man vill ju bara spränga huvet alltså (på sig själv)! Men de hade gått bra ändå, de hade gått o badat och han hade blivit midre högljudd! Och nu sover han, William den förskäcklige, hahaha..

Här blir det lite mat och sen ska Lukas i säng, så kanske man kan få slappna av några sekunder ikväll innan man själv kommer somna, för ja är sjuuukt trött! Har vart det i flera dar och fattar inte varför? och alla ni som tänker; hmm hon är gravid! så är svaret NEJ! det ska förhoppningsvis va omöjligt men i vilket fall som helst så har ja dubbelckeckat så inget sånt.. Så då är frågan, varför är ja såå sjukligt trött? Känns som ja går med grus i ögonen konstant!

Imorgon bli det träningspass på hyllan, sen ska ja och barnen förmodligen in till Nyk med mor min och Andreas ska ner i källarn och arbeta, vilket är kanon! Imorgon kväll blir det trerätters här i huset oxå =) hoppas det ska bli gott ;) och HOPPAS att barnen är glada o trevliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0