Tjejmiddag på gång!



På fredag är jag och Ida bjudna hem till dessa två skönheter, Elin och Jessica på födelsedagsmiddag.. Tre rätters blir det till mig och Ida som fyllt år.. Eller ja tror i och för sig att Elin och Jessica oxå kommer äta =) haha
Trevligt initiativ hörrni! Ser verkligen fram emot det!

Mig kan ni ju radera bort från bilden då ja bara ville visa en bild på värdinnorna =) annars är ju den där bilden på mig riktigt het! HAHAHAHA =)

förresten, hur blir det med vårruset flickor?? =)

Kommentarer
Postat av: Jessica - Sams mamma

Vårruset går av stapeln, måndag 16 maj, klockan 19 i Norrköping. Jag tror jag jobbar em då... =(

2011-03-09 @ 08:55:50
Postat av: Elin

Om man får ledigt eller kan byta skift så är jag med på vårruset! Om inte annat så får vi ha ett eget vårrus på Jogersö :)

2011-03-09 @ 10:03:57
URL: http://elsabelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0