Wednesday..

Äntligen fick Lukas går till dagis idag efter att det va stängt i måndags, han var överlycklig, som alltid när han ska dit =) det är ju bara för underbart! Tänk om han inte hade trivts..

Ikväll blir det träning igen! Nice, känns som jag kommit igång rätt så bra nu..

Va på IcaMaxi igår och köpte regnställ för 199kr.. Trodde inte att det skulle vara såna där hängselbyxo som jag ville att det skulle vara, men jo då! Såg riktigt bra ut så ja slog till på ett nytt ställ till Lukas.. Det han har på dagis är för litet så tar med ett gammalt ställt hemifrån till dagis och har det nya hemma...

Ser fram emot helgen annars! Jag och Andreas har bestämt att vi ska äta trerätters! Vi såg en jättespämnnande meny i halv åtta hos mig i förra veckan med hummer till förrätt och oxfilé till varmrätt, sen byter vi ut deras efterrätt till nått riktigt smaskigt, typ ckoladmousse eller nått =) så det ska blir nice!

Sen blir det väl lite källarjobb till helgen för nu är vi igång =) så spännande! Men det är lååååång tid tills det är nått beborligt där nere, förhoppningsvis till nästa vinter! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0