Bibblan idag, Stjärnholm imorgon!

Idag har jag Mia och alla våra barn vart på bibblan på förmiddan.. Barnen har lekt som bara den och jag och Mia har tagit ikapp lite snack efter att vi inte setts på över en vecka pga sjukdomar från båda håll.. Det va riktigt mysigt.. Barnen fikade lite, jag och Mia deffade lite =) hahahahaha.. Nej då men vi är båda lika bittra över att inte kunnat träna pga sjukdom och vi känner båda att vi svällt som en deg när vi vart hemma i sjuksängen.. usch o fy! Men de blir nya tag så fort vi är på banan igen! =)
Imorgon blir det gruppombudsutbildning på Stjärnholm med Elin och lite annat folk antar jag =) ska bli trevligt tror ja nog! =) Sen är det bara denna skiftcykel innan vi drar till tyskland.........

Kommentarer
Postat av: Jessica

Synd, vi inte kunde joina er! Men får bli en annan dag. :D

2011-11-10 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0