Första dan på en vecka..

.. som jag inte har ont i halsen! Herre gud vad de skulle ta tid! Men förkylningen sitter som fan och ja vilar nog hellre än dag för mycket än blir sjuk igen.. Det jobbiga är att jag mår verkligen psykiskt dåligt inombords när ja inte kan träna..!! Det stör mig så mycket att ja blir förbannad på Andreas (fråga mig inte varför)helt utan anledningar.. Rastlösheten liksom kryper runt i min kropp och utlöser små utbrott lite då och då.. Hmm.. aja jag kan ju inte göra nått åt saken så de är bara att försöka stå ut tills ja kan svetta ner mig igen... Något positivt är ju iaf att jag känner hur gärna ja vill träna och hur bra jag mår när ja gör de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0