Tröttare än tröttast...

Igår kväll strax efter 23 klev jag in hemma i vårt hus.. Efter två nätter på hotell i Tyskland där sömnen i princip blev noll så va jag rätt sliten.. Från början:
kl 18,10 på onsdagen lyfte vi från skavsta mot Frankfurt-hahn.. Resan gick kanon och framme i Tyskland satte vi oss i hyrbilar och åkte 30 mil till staden Spangenberg (stavning?).. Vi va väl framme vid hotellet ca 00,00 onsdag natt.. Först checkade vi in, och rummena visade sig ligga på andra sidan jordklotet ungefär.. Det krävdes två olika hissar, ett antal trappor och korridorer för att ta sig dit.. Sen va de bara tillbaka samma väg för en kvällsmacka och lite vindrickande.. Vid ca 02 gick den 18kilometrarna jagh ade till mitt rum för att sova.. Vilket gick skit! somna typ 04,30 och skulle upp igen 07.. Sen frukost, iväg till en fabrik som leverarar grejs till oss, där kolla vi på tillverkningen och lite grejs.. Lunchen bestod av lite mackor.. Men pga att jag sovit så dåligt hade jag svårt att äta.. På eftermiddan vid typ 16 kom vi tillbaka till hotellet, samlades några stycken och smådrack lite.. Sen drog vi till spa avdelningen, bada bubbel och simmade runt lite.. Sen upp och göra sig iordning för middag.. Sen middag och fest.. Lade mig att försöka sova vid 03 och somnade typ 05, upp igen 06,30.. Frukost (blev inte speciellt mycket frukost för min del) tillbaka till fabriken.. Lite småsnack där innan de va lunch, MACKOR IGEN! inte mycket hamnade i min mage här heller.. Sen styrde vi kosan mot flygplatsen igen..
Resan har vart jätterolig och bra, lite långdraget blev de igår eftersom vi lyfte så sent, 20,30.. Sen som sagt hemma efter 23..
Konstaterade imorse att jag gått ner 1kg, hmm.. känns ju bra! Men bristen på sömn gjorde min mage mätt.. Konstigt nog, jag som brukar äta som en häst i vanliga fall.. Aja jag är mycket nöjd med resan, men det va underbart att komma hem.. Till soffan, sängen och familjen <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, får ni ledigt måndag fm nu så ni hinner vila upp er igen?

2011-11-19 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0