William vår William.......

William är en liten herre som är nästan läskigt stark för sin storlek.. Han är envis, beslutsam och lite allmänt knäpp oxå =) Det senaste är att han har fått för sig att han inte ska sova middag i sin säng... Och det är inte direkt några små protester han har för sig.. Han skriker sinnessjukt högt tills ja till slut ger upp och hämtar honom.. Det längsta jag försökt trotsa honom är nästan en timme.. Och han ger inte upp en sekund, förrän han ligger ute i soffan och somnar lugnt på en sekund typ...!? hmm.. Det borde ju va skönare o sova i sitt rum i lugn o ro, men icke...!
Man får inte mata honom, ser han en tendens på att man tar skeden för o hjälpa han blir han vansinnig! Skriker tills han tycker att nu borde dem fattat!
När Lukas hamna i första trotsen strax innan han fyllde två ville han inte ha kläder på sig.. Eller man fick inte klä honom, de va bara att hålla han som i ett skruvstäd och trä på en helt galen unge.. Sen på kvällen fick man heller ej ta av honom kläderna? hmm.. Det jag skulle komma till att om William nu får för sig att han inte ska klä på sig, så lär han få gå naken för hans styrka när han är förbannad den rår inte jag på.. Då är det pappa som får hålla i och när han inte är hemma så kommer ungen förbli naken......
William är en liten herre som är nästan läskigt stark för sin storlek.. Han är envis, beslutsam och lite allmänt knäpp oxå =) Det senaste är att han har fått för sig att han inte ska sova middag i sin säng... Och det är inte direkt några små protester han har för sig.. Han skriker sinnessjukt högt tills ja till slut ger upp och hämtar honom.. Det längsta jag försökt trotsa honom är nästan en timme.. Och han ger inte upp en sekund, förrän han ligger ute i soffan och somnar lugnt på en sekund typ...!? hmm.. Det borde ju va skönare o sova i sitt rum i lugn o ro, men icke...!
Man får inte mata honom, ser han en tendens på att man tar skeden för o hjälpa han blir han vansinnig! Skriker tills han tycker att nu borde dem fattat!
När Lukas hamna i första trotsen strax innan han fyllde två ville han inte ha kläder på sig.. Eller man fick inte klä honom, de va bara att hålla han som i ett skruvstäd och trä på en helt galen unge.. Sen på kvällen fick man heller ej ta av honom kläderna? hmm.. Det jag skulle komma till att om William nu får för sig att han inte ska klä på sig, så lär han få gå naken för hans styrka när han är förbannad den rår inte jag på.. Då är det pappa som får hålla i och när han inte är hemma så kommer ungen förbli naken......

Kommentarer
Postat av: Ida

SÖTNÖTAR!!!

2011-11-08 @ 04:32:09
Postat av: Jessica

Nu till något helt annat! Jag har skaffat blogg! :) Men det ska bara vara sygrejor där! :)

2011-11-08 @ 18:05:49
Postat av: Frida

men!! ge mig adressen!! =) fan va kul! helt rätt tänkt tycker jag! =)

2011-11-08 @ 20:15:28
URL: http://raasakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0