Klickat hem träningsbrallor!

Jag har vart riktigt duktig och hållt igång med träning nu ett par månader. Mest sprungit och vart på spinning. Men nu när de börjar bli lite kallare kommer jag nog spendera lite mer tid på gymmet och har därför skickat efter ett par rosa/svarta träningstights från gymgrossisten.com dem slutar under knät typ, det blir nog skönt o träna i!
Efter att ha sprungit ca 3ggr i veckan i ca tre månader så orkar jag nu springa en mil i sträck, asbra tycker jag! Har aldrig nånsin i mitt liv sprungit en mil förut (kanske under fotbollsmatcherna dock) så jag är helnöjd..
Och för er som tänker: men fy va tråkigt! Nej, det är det inte! Jag tycker det är helt underbart att få vara helt för mig själv i ca en timme, kuta, svettas och lyssna på bra musik. Det gör att jag orkar med vardagen på ett mycket bättre sätt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0