Tillbakablick och källaruppdatering!

Läste tillbaka lite från när ja la ner innan sommarn, shit va uttråkad jag va! Less på o va hemma.. Och nu jobbar jag och står i! Skönt som attan! Tycker fortfarande att det är skönt o jobba måste ja säga.. Fast nattskiften kunde man ju kasta åt skogen men det får man leva med helt enkelt.
Arbetet i källarn är i full gång kan man säga oxå! Det händer mycket där nere..! Kommer ni ihåg hur det såg ut?:
Ser nu ut sådär:
Till helgen blir det förmodligen att börja gipsa så det ska bli riktigt spännande.
Andreas är duktig han! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att det går framåt med källaren! Hur många rum ska det bli?

2011-10-27 @ 10:36:32
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ska bli spännande och följa hur det går för er och vilka framsteg ni gör!

2011-10-27 @ 17:59:06
Postat av: Frida

Japp de ska verkligen bli spännande =) de går fortare än jag väntat mig =)

2011-10-27 @ 22:14:15
URL: http://raasakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0