Det tar sig....

När jag började jobba efter semestern i somras hade jag som de flesta andra gör lagt på mig några oönskade kilo.. Jag vägde då 67,7kg vilket jag tycker är väldigt mycket för mig som är kort och så.. Så påbörjade operation deffa men inte speciellt strikt utan bara mer kondotionsträning.. Maten jag äter är det inget fel på så behvöer inte ändra så mycket där.. Är ingen gottegris alls, så på den fronten är det lätt..
Nu har jag tagit mig ner till 61,4kg.. Jag är helnöjd.. Vill ligga runt 60 så det känns som jag i princip är i mål =)
Jätteskönt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra jobbat Frida! Beach 2012 är redan fixad alltså! :D

2011-12-23 @ 12:07:12
Postat av: Frida

haha japp =) får se om man lyckas hålla det till sommarn ;)

2011-12-23 @ 13:34:20
URL: http://raasakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0