Fotboll it is...

Jag åkte och lämnade kidzen till mina föräldrar imorse och drog till Hyllan.. Bröjade köra på crosstrainern och kom att tänka på att det va fotbollsträning (ploj) kl 12.. klockan va då strax innan 11.. Så jag bestämde mig  för att det skulle va kul, så jag körde färdigt crosstrainingen och tränade armar.. Sen drog jag ner på stan.. In på teamsportia och köpte mig ett par innedojjor, benskydd och strumpor.. Sen kastade jag mig iväg mot Brevik och snöra på mig grejorna.. Va lite dåligt med folk men det va riktigt kul! Och även fast jag tränar rätt hårt i vanliga fall så va det riktigt jobbigt i början.. så ovant med alla start och stopp och dessutom hålla koll på en boll med fötterna.. Men det va jättekul! Gick fort att komma in i det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0