Jag är kass......

Har inte haft nån lust att blogga alls sista tiden.. Idag har jag dessutom fått klagomål! =) hihi så jag slänger väl in ett inlägg när jag ändå uttråkad här hemma i soffan... =)
Källarprojektet går framåt.. Nu är klinker lagt på golvet och på en vägg.. Så det återstår bara de andra tre väggarna sen ska det fogas och då är det ju inte så mycket kvar sen.. =) helt sjukt! Jag va nyss där nere och kollade men glömde ta en bild, men det kommer.. Jag längtar faktiskt ännu mer till tvättstugan blir färdig.. Som småbarnsförälder går det ju åt att tvätta en hel och nu står maskinerna bara inställda i rummet och det är bara rörigt.. Men det kommmer det oxå.. Kommer bli helt sjukt när vi öppnat upp och fått dit en trapp så man slipper gå ut och runt huset för att komma ner =)
I helgen som kommer är jag äntligen ledig efter att ha jobbat två helgen i rad.. Ska bli riktigt skönt! Dessutom är det julbord inplanerat på lördag, så det kommer bli myys! Jag och Andreas ska handla julklappar till kidzen i helgen oxå.. Kommer nog bli en kanonhelg! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi 3 inlägg jag är nöjd =)

2011-12-07 @ 15:26:02
URL: http://elinidecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0