Jag ger upp.....!

Igår hade jag en sån sjukt tråkig dag.. Jag ville bara somna så de kunde bli en ny dag.. Men för det första hade jag väldans problem att smna, vilade ju i prnicip hela dan igår.. Så kollade senast på klockan runt 02 vilket är väldigt sent för att vara mig.. Sen vakna William runt 03 ch ville ha nappen.. Sen strax efter 04 började Lukas gråta, hanhade jätteont i ena örat.. Och det höll på säkert en timme innan han kunde somna om igen.. Sen skulle William kliva upp 06,20..
Hade sett fram emot att lämna kidzen på dagis i tre timmar idag så ja kunde göra nått, vad som helst, efter den här världskassa helgen vi haft, då jag dessutom vart ledig...! Men nu verkar det som att Lukas inte är i skick att gå till dagis.. Frågan är bara om man ska höra av sig till BVC eller o man ska avvakta.. Det verkar rätt lugnt just nu.. Men det kommer och går... Aja får se vad som händer...
Hur ska jag klara den här dagen? och morgondagen, innan jag får börja jobba?? JAG VILL JOBBA!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0