Magsjuka.... (varning, känsliga läsare)

Som sagt så va jag ju på julbord utan Andreas igår, han låg ju hemma i magsjuka.. När jag kom hem från Marsviken kände jag mig lite udnerlig i magen.. Trodde jag hade ätit aningen för mycket mat vilket brukar kunna ske när man är iväg på sånt där.. Låg hemma och kände mig snudd till illamående men hoppades att jag skulle slippa bli sjuk.. Jag brukar nämligen kunna klara mig även om resten av familjen spyr hej vilt.. Slumra till på soffan och vaknade till av att det bara va att kliva in i badrummet och kräkas.. Och ja precis, det fanns ju EN DEL mat att kräkas upp.. uuuuusssccchhh! det är ju så sjuuukt vidigt att spy! Jag har ju dock spytt mig igenom två graviditeter men då spydde ja oftast på tom mage och visst det är rätt otrevligt det med men allt skit som passerar på väg upp igen och ut genom munnen är såååå vidrigt!! In i sängen och sov en timme, sen upp och spy igen.. =/ efter det har jag inte spytt mer men gått på toa andra vägen om man säger så..
Nu så här på kvällen mår magen hyfsat bra.. den vill inte ha nått att äta.. Jag är helt matt och så sjuuuukt rastlös.. Jag är kass på att bara vara hemma, även när jag är fullkomligt frisk.. Det här är liksom ännu värre.. Jag vet inte vad jag vill göra, vill bara inte ligga hemma som en dö fisk......!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej, stackare! Fan vad trist på all julmaten!

2011-12-12 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0