Sjukstuga...

Som vi anat så har Lukas nu insjuknat.. I vad, det vet jag inte... Han har ju vart hängig i några dagar.. Igår kväll när jag kom hem från tomenatta så hade han kräkts.. Jag mötte Andreas ute på trappen, han kasatde ut lakan och täckte som va täckt med spyor (uuuusch!!) Lukas stod i duschen.. Så det va bara att kavla upp ärmarna och börja skrubba rent fordral till soffan.. Tog en temp på honom efteråt och det visade 40,1.. Han somnade snart men har hostat en hel del.. Blev vab för mig sista natten.. Idag är Lukas piggare och har inte kräkts mer.. Hoppas det bara blir bättre, för imorgon är det ju julbord på Marsviken.. Så då ska kidzen sova hos mormor och morfar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0