Sjuksugan fortsätter..

Idag har jag vart på vårdcentralen med William.. Han har ju haft ögoninflammation och allmänt inte frisk.. Visa sig att även den lilla herrn har halsfluss.. Okey..! Bara att köra en tiodagars penicillinkur på honom oxå... Varken jag eller Andreas vill vabba nu efter så många dagar hemma senaste tiden.. Men för tillfället har även min mor halsfluss och William kommer att vara hos henne imorgon så vi kan jobba som vanligt.. Lukas är åter på dagis..
Idag har jag bakat bröd.. Skönt att fylla frysen lite.. Är i princip det enda bröd som jag inte tröttnar på så det är bara att baka på liksom..
För övrigt har jag sovit på eftermiddan! ibland så glänser jag till.. Lade mig strax innan 17 och kom upp 19,15.. Får jag verklgien vara nöjd med jag som aldrig somnar innan nattskiften! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0