va de nån som sa SKITMÅNDAG?

Jahapp.. Jag och Lukas pallrar oss ner till vårdecentralen för en liten koll av hans öra.. Kriget börjar hemma i hallen.. Han vill inte till doktorn, han vill bara till PAPPA! Jag får krångla på honom kläder och bära ut honom i bilen.. Där han skriker hela vägen ner, dessutom bliev vi stoppade i piloskontroll för körkort och nykterhetskoll.. Hmm undra vad den polisen tänkte? ;)
Framme hos doktorn fortsätter Lukas att skrika tills vi kommer in på haans rum.. En eloge till honom som lyckades tala Lukas lugn för det lyckades inte jag med.. Så får han kolla det han vill och han konstaterar en akut öroninflammation och halsfluss.. jahapp.... bara att pallra sig till apoteket och hämta penicillin..
Under tiden har Adreas hämtat William på dagis för att jag va lite upptagen så att säga.. D visar det sig att WIlliam fått ögoninflammation.. Men är det sant!? Jaha.. Själv tog jag en temp nyss och jag har feber..
Jag orkar inte mer.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0